اهلا بكم في عالمنا الخاص

منتديات شباب نظم
 
دخولس .و .جالتسجيلبحـثالأعضاءالمجموعاتالرئيسية

شاطر | 
 

 جواب غرامي جدا جدا جدا....

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SUBziROOO
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 636
العمر : 31
Localisation : giza
تاريخ التسجيل : 01/04/2007

مُساهمةموضوع: جواب غرامي جدا جدا جدا....   الجمعة 21 سبتمبر - 23:04

ياجماعة اقدم لكم من كتاب خمسين سنة فكاهة مايلي يارب يعجبكم

جواب غرامي الي نجار




من (أبلة كاش) إلي حبيب(اللوح)


الأسطي خشبو النجار

أهديك يا(حوبيبي)أرق سلام


وعايزة اعرف (مين شار)

عليك تهجرني


إنهم العذال

ناس (قشرة)

ومالهمش(ملة)

ولك تحيات والدتي الست(مارينا)

ووالدي الحاج فو(زان)

إنهم يحبونك جدا

وطول عمرهم ما(شكوش) منك


وفي ليالي بعادك تجد الدمعة (فارة) مني

حتي (صنفرت) خدودي

وهزلت صحتي

وخف وزني فاصبحت نص (بوصة)


وللاتنسي ياحبيبي المثل القائل

(ان كان دولابك خشب ماتغريهوش كله)

جارتي الأجنبية مس مار

بتسلم عليك هي وزوجها مسيو سراق

ويقول عنك

إنه (كم ماشي) ناس فلم يجد مثلك


إمضاء

المخلصة

أبلة كاش


بالموسكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amrbooki
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2513
العمر : 30
Emploi : helwan univ ( accounting
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: جواب غرامي جدا جدا جدا....   السبت 22 سبتمبر - 1:44

هيييييييييييييييه
انت بتقووووووول ايييييييييييه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مراقب
مراقب
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1210
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: جواب غرامي جدا جدا جدا....   السبت 22 سبتمبر - 6:13

والله حلوة جدا

بس تتحط فى ركن الفكاهة بأه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dodo
مراقب
مراقب
avatar

انثى
عدد الرسائل : 814
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 05/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: جواب غرامي جدا جدا جدا....   السبت 22 سبتمبر - 17:17

هههههههههههههههههههههه
جامده يا مصطفى
ميرسييييييييييييييييييييي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
koky
مراقب
مراقب
avatar

عدد الرسائل : 676
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: جواب غرامي جدا جدا جدا....   السبت 22 سبتمبر - 17:51

جامده اوى يامصطفى

احنا مفتقدين الحجات الفكهايه دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
جواب غرامي جدا جدا جدا....
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
اهلا بكم في عالمنا الخاص :: كلام من القلب :: منتدى الادب والقصص-
انتقل الى: