اهلا بكم في عالمنا الخاص

منتديات شباب نظم
 
دخولس .و .جالتسجيلبحـثالأعضاءالمجموعاتالرئيسية

شاطر | 
 

 الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
nour el hoda
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2588
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "   السبت 13 أكتوبر - 14:45

[color:f9ba=deepskyblue:f9ba]
الفرق بين إجابة الولد و إجابة البنت "



س: ماهوالبرنامج الذي يجعل الشخص يتغيب عن زيارة مهمة
ج:البنت .. الحلقة الاخيرة من مسلسل درامي
الشاب .. مباراة كرة قدم


س: ماهو الشي اللي اذا قالوه عنك تعصب
ج: البنت .. إذا قالوا ان ماعندي ذوق
الشاب .. إذا قالو إني ما اعرف شي


س: ماذا يفعل الشخص بعد تناول الطعام
ج: البنت .. تنظف المائدة
الشاب .. ينام


س: ماهو المكان المفضل لديك
ج: البنت .. السوق
الشاب .. القهاوي


س: ماهو الشكل اللي تتمناه في شريك حياتك
ج: البنت .. طويل ا سمــر و عريض
الشاب .. اقصر مني بيضه و ناعمة


س: ماهو الشيء الذي لا تمل منه
ج: البنت .. رؤية نفسي في المرايا
الشاب .. الأكل


س: كم من الوقت يلزمك للاستحمام
ج: البنت .. ساعة
الشاب .. عشر دقايق


س: ماهي الجملة التي عادة يقولها الزوج لزوجته/ الزوجة لزوجها
ج: البنت .. عطني فلوس
الشاب .. شنو طبختي لي غدا

**

منقول

**
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
koky
مراقب
مراقب
avatar

عدد الرسائل : 676
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "   الأحد 14 أكتوبر - 20:09

جميله جميله ياناهد

فيها حجات كتير صح بس مش كلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مراقب
مراقب
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1210
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "   الأحد 14 أكتوبر - 21:40

صح مية المية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
memokito
مراقب
مراقب
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 315
العمر : 31
Localisation : cairo
Emploi : طالب بكليه التجارة قسم الخارجية جامعه حلوان
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "   الإثنين 15 أكتوبر - 12:39

حلوة يا نور بس لكل حاله شواذ يعنى مش كله بينطبق على كله
وبعدين انتى شكلك ماشيه على المثل اللى بيقول علشان توصلى لقلب جوزك او حبيبك معدته ولا ايه
ما انا اهو مش بأكل وقربت اختفى وزى كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nour el hoda
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2588
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "   الإثنين 15 أكتوبر - 14:47

لا انا مش مبدا فى الحياة دة يا احمد
باين عاليك انت اللى واخد بالمبدا دة فى حياتك
كل اللى زيك بيكلوا كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير جداااااااااااااااااااااااااااااااا

_________________
اذا سالت عن الحب.......فهو في قلب حبيبي
اذا سالت عن الوفاء.......فهو في طبع حبيبي
اذا سالت عن الصدق.....فهو في كلام حبيبي
واذا سالت عن الحنان.....فحنان الدنيا تجده في
نظرة من عين حبيبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وميض النار
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 236
العمر : 27
Emploi : طالبة بكلية الصيدلة
تاريخ التسجيل : 02/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "   الثلاثاء 16 أكتوبر - 0:21

لا فعلا

مطلعة الرجالة همهم اكلهم
فى كتير غير كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وميض النار
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 236
العمر : 27
Emploi : طالبة بكلية الصيدلة
تاريخ التسجيل : 02/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "   الثلاثاء 16 أكتوبر - 0:22

بس موضوع جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amrbooki
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2513
العمر : 30
Emploi : helwan univ ( accounting
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "   الأربعاء 17 أكتوبر - 19:56

اشطة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الفرق بين إجابة الولد_____________ و إجابة البنت "
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فوائد الفلفل البارد او "الفلفل الرومي"
» مشاكل المفاصل " موضوع يهمك "
» تجنبي أسئلة "العكننة" الزوجية
» °¨°°o°°¨" آآآآآآآآآخر صيحات الشعر القصير °¨°°o°°¨"
» يـلآإ تعـآلو تعلـموا اللغه الإيرآنيــه ^^"

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
اهلا بكم في عالمنا الخاص :: كلام من القلب :: فضفضة-
انتقل الى: