اهلا بكم في عالمنا الخاص

منتديات شباب نظم
 
دخولس .و .جالتسجيلبحـثالأعضاءالمجموعاتالرئيسية

شاطر | 
 

 قصاقيييص بووووكي ..... (7)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
amrbooki
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2513
العمر : 30
Emploi : helwan univ ( accounting
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: قصاقيييص بووووكي ..... (7)   الجمعة 23 نوفمبر - 1:04



القصاصة الاولى:-
(( الجراد وصل الفرافرة ويغطي سماء الخرطوم ))
بووووكي :
عايزينها تبقى صاااافرة ... الارض اللي في الصحراااا

__________________________
القصاصة الثانية :-
(( جهاز حماية المستهلك يطالب نوكيا باصلاح بطاريات المحمول ))
بوووووكي :
سابوا الحمار ابن الحمار .. والحمير ولاد الحمير .. ومسكوا في البردعة
على راي المثل .. مالقوش في الورد عيب . قالولوا يا احمر الخدين

__________________________________

القصاصة الثالثه :-
(( اعتماد 18 مليون جنيه لاقامة موقف متعدد الطوابق بشبين الكوم ))
بووووووكي :-
ليت الزمان يعود يوما .. فيذكرني بما حدث لجراج رمسيس
____________________________

القصاصة الرابعة :-
((استيراد 13 الف راس لحوم حيه استعدادا لعيد الاضحى )))
بووووكي :
مش عارف ليه افتكرت الخبر بتاع الاكل بتاع اعضاء مجلس الشعب

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

القصاصة الخامسة :-
(( هندي يتزوج من كلبه ضالة تكفيرا لجرم ارتكبه من 25 سنه بقتل 3 كلاب ضالة ))
بووووكي :
انا عرفت دلوقتي ليه الكلاب زادت في الشوارع

______________________________


الى اللقاء في الحلقة القادمة .......
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ضوء القمر
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 519
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: قصاقيييص بووووكي ..... (7)   الجمعة 23 نوفمبر - 10:55

والله العظيم يعنى خلاص المشكله دلوقتى فى بطاريه الموبايل ..عجبى صحيح ..

ولا موضوع الكلاب ده حلو برده ههه ..الشعب جاله السكر والضغط والقلب والمراره هييجى ايه تانى ....
ايه موضوع الجراد ده يبوكى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
GLADIATOR
مراقب
مراقب
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 633
العمر : 28
Localisation : EL MAADI .CAIRO
Emploi : FACULTY OF COMMERCE AND BUSINESS ADMINISTRATION
تاريخ التسجيل : 04/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: قصاقيييص بووووكي ..... (7)   الجمعة 23 نوفمبر - 22:02

مقدروش على الحمار هيقدورا على البردعه
كلام تافه من حكومه تافهه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SUBziROOO
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 636
العمر : 31
Localisation : giza
تاريخ التسجيل : 01/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قصاقيييص بووووكي ..... (7)   الجمعة 23 نوفمبر - 22:49

اية ياعمرو انت كبرت وخرفت ولا اية
كلاب
وصلت لحد الكلاب
والله يسمحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nour el hoda
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2588
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 28/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: قصاقيييص بووووكي ..... (7)   السبت 24 نوفمبر - 2:08

روعه يا بوووووووووووووووكى
قصاصه جميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييله

_________________
اذا سالت عن الحب.......فهو في قلب حبيبي
اذا سالت عن الوفاء.......فهو في طبع حبيبي
اذا سالت عن الصدق.....فهو في كلام حبيبي
واذا سالت عن الحنان.....فحنان الدنيا تجده في
نظرة من عين حبيبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
no one
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2741
العمر : 31
Localisation : west el balad
تاريخ التسجيل : 15/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قصاقيييص بووووكي ..... (7)   السبت 24 نوفمبر - 14:42

يا تيفا مهو قالك هندي
محدش يقدر يعيب عليه غير و يقولوا انت هندي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DONDON
مراقب
مراقب
avatar

انثى
عدد الرسائل : 649
العمر : 30
Localisation : cairo
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: قصاقيييص بووووكي ..... (7)   السبت 24 نوفمبر - 19:32

هه جميله يا بوكي

بس عادي جهاز حمايه المستهلك قال يبدأ من ورا
بس هندي ايه وكلب ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الحنين والاحساس
مراقب
مراقب
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1908
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 04/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: قصاقيييص بووووكي ..... (7)   السبت 24 نوفمبر - 19:43

هههههههههههههههههههههه
حلو موضوعك اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emy
مراقب
مراقب
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1818
تاريخ التسجيل : 04/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: قصاقيييص بووووكي ..... (7)   الإثنين 26 نوفمبر - 9:56

يا عيني علي حال الدنيا معلش بقي
بس قصاقص جامده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قصاقيييص بووووكي ..... (7)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
اهلا بكم في عالمنا الخاص :: المنتدى العام :: المقالات السياسية-
انتقل الى: